Vill jag ha en relation?

Pratade om gamla minnen nyligen. Om barndomen och den glada tiden runt 14-15 år.

Jag blev återigen påmind om att jag alltid har varit som jag är. Lite mer än andra. Testar gränser, söker och framför allt; försöker överlista systemet. Mina relationer ska vara säkrade från svek och att bli lurad. Och det ska jag göra genom att vara smart. Hittills har jag misslyckats.


Jag tror att det jag gör nu är ett nytt försök att överlista systemet.

Och ett sätt för mig att slippa reducera mig.


Det är ju inte helt omöjligt att jag lyckats med att starta upp en sådan relation.

Frågan är om jag vill ha den?

Den typen av fri, polygam relation vill jag ha. Men fråga är om jag vill ha en relation över huvudet taget.

Hur tar jag reda på det?


Nej, just det.. Jag måste ju vänta på kärleken!

Och passionen och det där totalt sinnesjuka tillståndet som kallas att vara kär.

Jag glömde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0