Relationsanarki SUCK

FAN, jag måste läsa på..

Jag har alltid varit för upptagen med att vara snygg och med att knulla andra snygga människor. Jag har inte haft tid att engagera mig i mina politiska hjärtefrågor. Jag är för ego. Och gillar att knulla för mycket.


Men svaren på mina frågor finns inom queerteorin. Dags igen att läsa på och sätta en eller flera etiketter på mig själv. Det här är jag så trött på sen flera år tillbaka men jag vet att det fungerar. Först sätter jag en etikett och sen när jag känner mig helt hemma i den så kan jag sluta definiera mig. Det blir lättare att förklara för mig själv och för andra med etiketter.


Eftersom jag är så ego så måste jag ju rikta ett stort TACK till er som sitter hemma på er kammare och tänker ut allt detta. Ni som banar väg för mig. Ni som gör grovjobbet. Kämpar för mina rättigheter. I stället för att bara knulla runt. Som jag.

Dags för mig att lägga mig i. Och det är då era kontroversiella teorier blir mainstream.


Kommentarer
Postat av: laila

Sov gott nu vännen :)

2010-11-14 @ 22:04:21
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: anonym

hur många har du knullat

2011-10-12 @ 12:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0