Jag är kåt

E är mer intresserad av tvn. Jag drar av honom byxorna och han ser förvånad ut. Han ligger på rygg i soffan och jag stänger av tvn. Sen gränslar jag honom efter att jag tagit av mig byxor och trosor. Linnet låter jag vara kvar. Es tröja tar jag av. Jag älskar hans överkropp. Sen sjunker jag långsamt ner på hans kuk. Han är stor. Det tar emot och känns ganska mycket. Som om livmodern var svullen. Det kan vara ägglossning.

Jag rider honom långsamt ett tag. Sen tar han tag i mina höfter och stöter underifrån. Jag ger mig själv första orgasmen medan han stöter in i mig. När jag ska ta nästa tar han bort min hand. Han blir dominant och smäller till sidan av min rumpa när jag gnäller missnöjt. Han låter mig komma nära orgasm igen men tar bort min hand från klitoris. Va fan. Det är frustrerande men jag vet att belöningen kommer. Han stöter hårdare från sin liggande position och jag kommer stort och hårt. Jag stönar och böjer mig över honom. Det är fuktigt och blött mellan oss. Efter att sammandragningarna lugnat sig fortsätter jag att rida honom. Fittan är trängre nu och E stönar. Jag rider i lagom långsam takt tills han är nära att komma. En liten tanke i mig vill att han ska komma i mig. Trots att jag inte vill ha några barn just nu. Men det undermedvetna vill. Och då längtar jag efter sperma djupt inne i mig. Han drar sig ur och kommer på sin egen mage. 
Jag konstaterar att jag nog alldeles säkert har ägglossning.Sen pussar jag på E. Jag vet att han är en bra person att få barn ihop med en vacker dag. Om det blir så. Till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0