Bi på låtsas

Jag är expert.

Jag känner direkt skillnad på en tjej som är bisexuell på riktigt och en som fakear.

Intressant det där med att fakea. Varför liksom?


Den nya kategorin jag stött på är tjejer som är swingersbi.

De har tjejsex i swingsammanhang. Och mer eller mindre för att showa och hetsa killen istället för att njuta själv.

Sen har vi killarna som hetsar fram bisexualitet hos sin tjej. Det är mest tragiskt.


I början föraktade jag de tjejer som är swingersbi men nu har jag börjat uppskatta dem mer och mer. Särskilt de som njuter lite mer. Det är okomplicerat på ett skönt sätt. Det kan kännas lite för mycket med äkta bi-tjejer.


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej hur mår du ?

ha en underbar dag <3

KrAmSiSaR <3

: )

2010-11-14 @ 13:03:15
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0